02.07.2018.
Ljetna škola za pedagoge tehničke kulture ima za cilj upoznati i voditi polaznike škole kroz mogućnosti suvremenih nastavnih sustava i strategija. Suvremeni nastavni sustavi i strategije temelje se na projektnoj, problemskoj i istraživačkoj nastavi. Projektna, problemska i istraživačka nastava učitelju daje mogućnost da svojim učenicima omogući učenje s razumijevanjem uz aktivno sudjelovanje u procesu učenja.
Projektna nastava daje naglasak na uratku (proizvodu), problemska nastava usredotočena je na rješavanju (tehničkih, životnih) problema, a temelj istraživačke nastave je pronalaženje i sistematiziranje informacija (u kontekstu ishoda učenja). Stoga se škola provodi kroz projektni zadatak „ Prometno raskrižje“. Cilj je izraditi nastavno sredstvo za poučavanje učenika iz prometa i programiranja rada semafora.
Projektnim zadatkom obuhvaćena su područje modelarstva, elektronike, upravljačke tehnike (automatike), programiranja rada semafora te 3D modeliranje kao dio projekta. Svaki će polaznik kroz četrdeset sati nastave izraditi model koji će mu u konačnici poslužiti kao učilo ili nastavno sredstvo za rad i učenje.
Navečer su organizirani okrugli stol i druženje učitelja uz razmjenu iskustava koja se stječu kroz dugogodišnji rad u tehničkoj kulturi.
Sve informacije o broju sudionika i prijavi za Ljetnu školu bit će objavljene na ovoj stranici Hrvatske zajednice tehničke kulture te dostavljene elektroničkom poštom članicama Saveza.
Više informacija…
Prijavnica za ljetnu školu