Stručno usavršavanje obuhvatilo je tijekom pet dana predavanja i radionice iz sljedećih tema: • Perspektive učenja i poučavanja na daljinu sa stajališta nastave tehničke kulture, doc. dr. sc. Damir Purković, Odsjek za politehniku, Sveučilište u Rijeci • STEM - STEAM - STREAM, viša savjetnica Viktorija Vranešić, prof., AZOO • Uspješno organiziranje učenja i poučavanja u razrednom odjelu, Ivan Jukić, prof. • Izrada godišnjeg izvedbenog kurikuluma tehničke kulture 6. razreda, Svjetlana Urbanek, prof., Tina Mihelčić Sloković, prof. • Izrada godišnjeg izvedbenog kurikuluma tehničke kulture 7. razreda, Svjetlana Urbanek, prof., Katica Mikulaj Ovčarić, prof. • Izrada simulacija u Tinkercad-u, Dragan Vlajinić, prof., Katica Mikulaj Ovčarić, prof. • Pedagoška dimenzija odnosa nastavnika i učenika i pozitivna slika o sebi, doc. dr. sc. Ana Žnidarec Čučković, Kineziološki fakultet, Sveučilište u Zagreb • Donošenje odluka, radionice, viši savjetnik AZOO, Žarko Bošnjak, prof. • Analiza i dizajn sustava, radionice, viši savjetnik AZOO, Žarko Bošnjak, prof. • Otklanjanje poteškoća, radionice, viši savjetnik AZOO, Žarko Bošnjak, prof. • Kreiranje svojih zadataka Rješavanje problema, samostalan rad i prezentiranje, viši savjetnik AZOO, Žarko Bošnjak, prof. • Primjeri dobre prakse provedbe kurikuluma Tehničke kulture 5. razreda, Tina Mihelčić Sloković, prof., Svjetlana Urbanek, prof. • Komunikacijom do učinkovitog djelovanja u odgojno-obrazovnom procesu, doc. dr. sc. Ana Žnidarec Čučković, Kineziološki fakultet, Sveučilište u Zagrebu • Projektno planiranje nastave tehničke kulture u osnovnoj školi, Ivan Jukić, prof., Dragan Vlajinić, prof. • Prezentacija projektne nastave tehničke kulture u osnovnoj školi, Ivan Jukić, prof., Dragan Vlajinić, prof.