Učenici mogu biti iste kronološke dobi, ali na različitim razinama psihofizičke zrelosti. Djeci s intelektualnim teškoćama, na razini mišljenja, pamćenja, zaključivanja, generalizacije potreban je individualizirani pristup što nameće zahtjevniju i složeniju pripremu učitelja za pojedinu aktivnost. Jedna od najvažnijih potreba djece je želja za stjecanjem novih iskustava, a na nama je da tu potrebu zadovoljimo stvarajući mogućnosti za istraživanje i oblikovanje ponuđenoga materijala. Pri tome treba dopustiti da se djeca izraze na svoj način, a ne strogo inzistirati na pridržavanju naputaka jer oni su samo smjernica za kreativno izražavanje. Polaznici radionica su s velikim veseljem izrađivali krijesnice, šišmiše, svjetleće čestitke, svjetleće ogrlice i narukvice. U radu pomoć su im pružile učiteljice COO Velika Gorica i djelatnik HZTK koji je vodio radionice. Hrvatska zajednica tehničke kulture osigurala je potrebni materijal za provođenje radionica.