U ciklusu online predavanja koja će se održavati svaka dva tjedna, obrađivat će se teme iz djelatnosti učeničkih zadruga s naglaskom na primjenu u radu učeničkih zadruga. Ovaj se koncept pokazao uspješnim već tijekom prvog seminara koji je trajao dva sata s oko 300 sudionika, na kojemu su održana tri zanimljiva predavanja iz područja marketinga, brendinga i novih tehnologija. Prvo predavanje pod naslovom Marketing - ključ uspješnosti rada učeničke zadruge, održala je Jasminka Turina Luketić, voditeljica učeničke zadruge Klečka čarolija koja djeluje u sklopu Gimnazije i strukovne škole Bernardina Frankopana u Ogulinu. Kao što naslov sugerira, u ovom predavanju Turina Luketić je govorila o važnosti marketinga i marketinških strategija kao važnim čimbenicima u cijelom procesu od razrade ideje, preko proizvodnje do plasiranja proizvoda učeničke zadruge na tržište, bilo da je riječ o manjem tržištu poput škole ili grada, sajmova i sl. ili da se radi o ambicioznijim planovima s puno širom ciljanom strategijom i tržištem. Bez obzira kojim se ciljnim grupama i tržišnim segmentima obraćamo, osnovno znanje i pojmovnik marketinga je nezaobilazan, što je kroz prezentaciju i primjere vrlo slikovito i prikazano. Obrađeni su svi osnovni pojmovi kao nezaobilazni dio zadružnog rada i djelovanja - od marketinga, marketing spleta (mixa), važnosti istraživanja interesa tržišta za određeni proizvod, važnosti timskog rada i promišljanja same ideje proizvoda (brain storming), ciljne skupine, tržišne niše, korištenje digitalnih kanala za promociju proizvoda učeničke zadruge i sl. u cilju uspješnog tržišnog plasiranja proizvoda.