02.07.2013.
Prvi puta naslov europskog prvaka Marko Grigić osvojio je 2011.godine. Pobjedama na utrkama Njemačkoj i Češkoj te trećim mjestom u Italiji, ovogodišnju titulu europskog prvaka osvojio je prije zadnje utrke koja će se održati u rujnu 2013. u Nizozemskoj.
Marko je član hrvatske reprezentacije automodelara Hrvatskog automodelarskog saveza (HAMS), a član je i Automodelarskog kluba Croatia model iz Zagreba. Mjesto u reprezentaciji stekao je osvojenim bodovima u utrkama za prvenstvo Hrvatske i odabirom predsjednika Sekcije velike klase (Large scale).
Na europskim utrkama F1 sudjeluje prosječno 40 vozača iz cijele Europe. Zadnjih godina broj vozača je pao jer su za kupnju i održavanje automodela te odlaske na natjecanja potrebna znatna novčana sredstva. Veliku pomoć svim vozačima hrvatske reprezentacije pruža HAMS koji sufinancira odlaske na utrke, startninu, godišnju članarinu u EFRA-i (Europska federacija automodela na daljinsko upravljanje) te nabavku guma. Mladim, perspektivnim vozačima HAMS pomaže kod nabavke automodela.
Europske utrke voze se u dva dijela, a kvalifikacije traju 4 puta po 10 minuta. Najbolji vozači iz svake kvalifikacije plasiraju se izravno u finalnu utrku koja traje 30 minuta, a ostali se plasiraju po mjestu koje su zauzeli. Finalnu utrku vozi 10 vozača kojima je cilj prijeći što više krugova u zadanom vremenu. Za ovu disciplinu potrebna je velika koncentracija, spretnost i fizička kondicija. Vrlo je bitan i mehaničar koji tijekom cijele utrke prati automodel i u slučaju kvara ili sudara mora maknuti model sa staze, popraviti ga, natočiti benzin te ga u što kraćem vremenu vratiti u utrku.
Marko Grigić vrhunske rezultate postiže i zbog mnogih inovacije i preinaka koje je na tvorničkom modelu napravio sam uz pomoć svog oca koji je mehaničar.
Više informacija o utrci u Slavkovu dostupno je na internetskoj stranci organizatora ovog natjecanja.