HAPPYCENTAR – Igračke nove za mirnije snove“

09.02.2021.

Savez izviđača Hrvatske  pokreće veliku nacionalnu kampanju naziva „HAPPYCENTAR – Igračke nove za mirnije snove“ namijenjenu djeci iz potresom pogođenih područja.
Kampanja prikupljanja novih igračaka za djecu iz potresom pogođenih područja počinje 9. veljače i traje do 28. veljače, nakon čega će, tijekom ožujka, izviđači osobno donositi igračke djeci.

 

Cilj kampanje je donacijama građana i tvrtki prikupiti isključivo nove: igračke, slikovnice, dječje knjige, sportsku opremu i rekvizite, crtaći pribor i drugi didaktički materijal za igru te ih osobno uručiti djeci i mladima u potresom pogođenim područjima. Organizatori kampanje su Savez izviđača Hrvatske, Zaklada izviđačkog prijateljstva i agencija HEARTH, a kampanja se provodi pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade te uz podršku brojnih drugih partnera. Izviđačke udruge širom Hrvatske, ali i brojni drugi partneri kampanje, tvrtke i druge organizacije, u svojim prostorijama organizirali su lokalne HAPPYCENTRE u koje građani mogu donijeti nove igračke i drugu opremu za djecu. Prikupljene donacije izviđači će osobno odnijeti djeci u potresom pogođena područja. Do sada je organizirano više od 30 lokalnih HAPPYCENTARA u 20 gradova širom Hrvatske, a u narednim danima u kampanju će se kao HAPPYCENTRI uključiti i dodatne organizacije. Svaka organizacija, udruga ili savez može i sama postati HAPPYCENTAR. U svojim prostorima može organizirati mjesto za prikupljanje novih igračaka i druge opreme te pozvati svoje kolegice i kolege, korisnike, partnere i sve druge zainteresirane da se uključe donacijama. Za tu potrebu svaki HAPPYCENTAR od organizatora može dobiti dvije vrste plakata – prvi plakat označava mjesto prikupljanja – I MI SMO HAPPYCENTAR, a na drugom se u prazan dio može upisati kada i gdje se prikupljaju igračke. Sve dodatne informacije o kampanji, popis i radna vremena lokalnih HAPPYCENTARA te upute kako se građani mogu uključiti u kampanju nalaze se na službenoj web stranici kampanje ovdje
Na sljedećoj poveznici nalazi se promotivni video kampanje ovdje


vrh stranice